آخرین مطالب سایت
توضیحات و بررسی

نرم افزار حسابداری اندرویدی هلو

نرم افزار حسابداری شخصی هلو یکی از جامع ترین نرم افزارهای حسابداری اندرویدی است که توسط گروه شرکت های طرفه نگار با امکانات متنوع به صورت رایگان در اختیار عموم قرار داده شده است. با کمک این نرم افزار قادر خواهید بود به حساب و کتاب های خود سر و سامان داده و بر امور مالی خود اشراف بیشتری داشته باشید.

درهنگام ورود به این برنامه اندرویدی، چهار بخش اصلی آن را به صورت برگه بندی شده و در یک منوی افقی خواهیدی دید. حال باید شروع به وارد کردن اطلاعات مورد نیاز مانند هزینه ها و درآمدها کنید تا بتوانید گزارش های لازم را تهیه نمایید. گزینه دیگر این فهرست برای مدیریت چک ها میباشد که مسلما کاربرد خواهد داشت.

برای ثبت هر هزینه یا درآمد علاوه بر مبلغ، موارد دیگری از قبیل دسته بندی، حساب و تاریخ را نیز باید وارد کنید و همچنین امکان افزودن توضیحات موردنظر نیز وجود دارد. دسته بندی شامل گزینه های متعددی میشود که تقریبا همه امور روزمره را دربر میگرید اما بهتر بود امکان تایپ مورد دلخواه هم برای آن درنظر گرفته میشد. به هرحال هر موضوعی ممکن است باعث صرف هزینه یا کسب درآمد گردد.

در قسمت مدیریت چک ها که خود به دو بخش پرداختی و دریافتی تقسیم میشود، اطلاعات دیگری نیز برای وارد کردن وجود دارد. از آن جمله میتوانیم به نام دریافت کننده و صادرکننده و همچنین تاریخ صدور و دریافت چک اشاره کنیم. برای چک های دریافتی یک گزینه دیگر هم پیش بینی شده که با علامت زدن آن، مشخص میکنید به چه حسابی خوابانده شود. قابلیت جالب این قسمت، یادآوری موعد چک ها میباشد که امکان تنظیم دقیق روز و ساعت آن فراهم شده است.

“حسابداری شخصی هلو”، گزارش هایی به صورت روزانه، ماهیانه، بازه زمانی دلخواه، مقایسه بین هزینه و درآمد و گزارش چک ها و موجودی حساب ها را در قالب نمودار به شما ارائه میدهد و امکان تهیه خروجی به صورت یک فایل اکسل نیز به چشم میخورد. این قابلیت برای یک اپلیکیشن حسابداری کامل و ضروری بوده و هرچند در برنامه فوق به طور کامل پیاده سازی نشده است اما استفاده از آن سودمند خواهد بود.

در این اپلیکیشن اندرویدی، امکانات قابل توجهی برای ثبت وجوه انتقالی بین حساب های شما نیز گنجانده شده است. لازم به ذکر است به منظور تعریف حساب ها، هم از طریق منوی برنامه (با اشاره بر روی دکمه سخت افزاری منو) و هم درهنگام ثبت هزینه و درآمد میتوان اقدام نمود.

تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و بازگردانی و حذف آن، تعیین بازه زمانی برای گزارش ها و تخصیص کلمه عبور برای ورود به برنامه با امکان بازیابی آن درصورت فراموشی، از دیگر امکانات “حسابداری شخصی هلو” میباشند که در قسمت تنظیمات قابل دسترسی هستند. همچنین مواردی مثل تنظیم منوی پیش فرض، بروزرسانی، صفحه کلید اختصاصی، روشن ماندن صفحه نمایش، تماس با تولیدکنندگان و راهنما در این قسمت قرار گرفته اند.

ویژگی ها:
امکان ثبت درامدها و هزینه ها
امکان گزارش گیری از درامدها و هزینه ها
مدیریت ویادآوری سررسید چک های بانکی
امکان ثبت موجودی اول دوره
خروجی گزارشات به اکسل
انتقال وجه بین حساب ها
ثبت چک های دریافتنی
پشتیبانی رایگان
سهولت استفاده

 

Holo (1) Holo (2) Holo (3)

 

قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه

نظرات بسته شده است.